EWM AG laajentaa XQ-sarjaansa

Sopiva EWM-hitsauskone jokaiselle MIG/MAG-käyttäjälle

EWM AG Mündersbachista laajentaa MIG/MAG-hitsauslaitteiden XQ-sarjaansa: Titan XQ pulsin menestyksen myötä Saksan suurimmaksi noussut kaarihitsaustekniikan valmistaja esittelee nyt uusia MIG/MAG-moniprosessihitsauskoneita, Phoenix XQ ja Taurus XQ Synergic. Teollisuuden, tuotannon, kaupan ja koulutuksen käyttäjät löytävät oikean XQ-hitsauskoneen jokaiseen sovellukseen. Kaikki XQ-laiteperheen jäsenet ovat täysin digitaalisesti verkottuvia, energiatehokkaita ja kestäviä.

Uusilla Phoenix XQ puls- ja Taurus XQ Synergic -koneillaan EWM laajentaa edelleen nykyaikaisen hitsausteknologian valikoimaansa. Hitsaajat ja yritykset voivat valita oikean XQ-hitsauskoneen jokaiseen sovellukseen ja hitsaustehtävään. Yksilöllisen neuvonnan lisäksi EWM AG tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden testata uusia hitsauskoneita jokapäiväisessä työssään.

Energiaa säästävä

MIG/MAG-moniprosessihitsauskoneille Titan XQ puls, Phoenix XQ puls ja Taurus XQ Synergic on ominaista mahdollisimman pitkälle viety helppokäyttöisyys, pieni virrankulutus, pitkä käyttöikä ja täydelliset hitsisaumat kaikissa asennoissa, kaikilla ainevahvuuksilla niin niukka- ja runsasseosteisilla teräksillä kuin alumiinillakin. Innovatiiviset EWM-hitsausprosessit, jotka sisältyvät laitteisiin ilman lisämaksua, säästävät myös huomattavia energia- ja materiaalikustannuksia.

Tulevaisuuden kestäviä digitalisoinnin ansiosta

XQ-tekniikalla valmistetut MIG/MAG-moniprosessihitsauskoneet ovat valmiita digitaaliseen verkottumiseen Teollisuus 4.0 -merkityksessä. ewm Xnet -ohjelmistoratkaisu tukee, dokumentoi ja analysoi komponentin koko tuotantoprosessin työn valmistelusta lopulliseen kustannuslaskentaan – täysin paperittomasti. Se säästää arvokasta aikaa ja varmistaa laadun.

Helppoa työskentelyä napin painalluksella

Ohjausvaihtoehdot, jotka EWM-asiakkaat jo tuntevat Titan XQ puls -koneista, ovat nyt mahdollisia myös Phoenix XQ pulsille ja Taurus XQ Synergic:lle. Esimerkiksi suosikkipainikkeet helpottavat työskentelyä: Käyttäjät voivat tallentaa tällä hetkellä asetetun toimintapisteen napin painalluksella ja kutsua sen myöhemmin esiin toisella napin painalluksella. EWM-hitsauspistoolin toiminnot ovat saatavana myös XQ-tekniikalla. Parametrit, kuten hitsausprosessi, hitsausvirta, langansyöttönopeus, hitsausohjelmat ja -tehtävät, voidaan näyttää ja asettaa suoraan hitsauspistoolissa. Siten ei tarvitse käyttää aikaa langansyöttölaitteelle palaamiseen.

For more information:

Päiväys: 21.1.2021